קצת על

כתיבת תוכן

אנגלית להצלחה

איות ודקדוק
קפדניים

ניסוחים בהירים
ותמציתיים

כתיבה מקורית
ויצירתית

תשומת לב
לפרטים הקטנים

התאמת המשלב
לקהל היעד

כתיבת תוכן באנגלית 

כתיבת תוכן בצורה חכמה משמעה העברת כל המידע הנחוץ, מבלי לעייף את הקוראים (הלקוחות הפוטנציאליים) ובשפה רהוטה במיוחד. כך תשדרו לקהל היעד שלכם שאתם מקפידים על הפרטים הקטנים – גם במה שאתם מציעים וגם באיך שאתם מציעים אותו.

התאמת סגנון הכתיבה

יש לי ניסיון רב בכתיבת תוכן באנגלית עבור יזמים, עסקים, סטארטאפים וחברות ענק ממגוון תעשיות. אני מתמחה בכתיבה של מנעד תוצרים עבור פלטפורמות דיגיטליות ודפוס: מפוסטים למדיה החברתית וניוזלטר תקופתי, דרך מצגות ופרופיל חברה, לעמוד נחיתה ואתר אינטרנט. כל בהתאם לצרכי הלקוח והמותג.

שיתוף הפעולה עם בברלי, בביצוע הכתיבה השיווקית עבור לקוחותינו, היה מוצלח ואפקטיבי. תהליך הקופירייטינג שהתבצע ע״י בברלי היה מהיר ומקצועי, תוך עמידה בלוחות זמנים קצרים, ואנחנו וגם הלקוחות שלנו מאוד מרוצים.
[שרון בן ברק, סטודיו גבעת אלה]

דילוג לתוכן